Intrebari Frecvente

Top 10 intrebari frecvente in colaborarea cu agentia de turism Altours

1. Cine este agentia de turism ALTOURS?

O agentie de turism Organizatoare - infiintata in 2002, cu o activitate continua si pe deplin apreciata de catre cei peste 10.000 clienti/an. Detine licenta de turism conform reglementarilor legale precum si polita de asigurare de insolvabilitate. 6 agenti de turism specializati pe diferite destinatii au mare grija de vacantele dumneavoastra;

2. Ce program are agentia ALTOURS?

Zilnic intre 08:00 si 17:00, iar in perioada de vara programul este prelungit pana la ora 18:00

3. Cum rezerv un sejur pe site-ul www.altours.ro?

Poti efectua foarte usor o cautare atat in sectiunea de pachete, cat si in sectiunea de hoteluri. Sectiunea "Pachete" - contine sejururi cu transport inclus (autocar sau avion in functie de destinatie). Sectiunea "Hoteluri" include cazare cu servicii de masa (mic dejun, demipensiune sau All Inclusive). Sunt peste 300.000 de hoteluri in destinatii de vacanta din intreaga lume. Poti face usor rezervare in Romania, Grecia, Bulgaria, Turcia, Egipt, Tunisia, Croatia, Emiratele Arabe Unite, Thailanda, etc.

4. Cum aflu daca sunt camere disponibile la hotel?

Completezi la campul "Hoteluri" destinatia aleasa (exemplu - Albena, Bulgaria), alegi perioada de vacanta solicitata, completezi numarul de persoane si apesi butonul "Cauta hotel". In urma cautarii se afiseaza toate hotelurile din statiune. Cele care au status "disponibil" scris cu culoarea verde - au camere disponibile si pot fi rezervate pe loc. Cele ce au status "la cerere" - pot fi rezervate - dar trebuie reconfirmate de catre agentie.

5. Pot sa modific sau sa anulez o rezervare?

Fiecare hotel din sistemul de rezervari are conditii diferite de anulare/modificare. In functie de aceste conditii pot fi efectuate modificarile aferente. Va recomandam sa contactati unul din agentii de turism specializati ai agentiei de turism Altours.

6. Cum pot sa platesc rezervarile efectuate?

In general pentru fiecare rezervare trebuie efectuata plata unui avans, iar diferenta in functie de conditiile specifice fiecarui hotel. Daca rezervarea efectuata include anumite reduceri "Early Booking" plata finala trebuie sa fie efectuata in functie de conditiile specifice. Daca rezervarea nu include reduceri "Early Booking" si nici alte conditii speciale - trebuie sa fie achitata cu o luna inainte de intrare la hotel. 

Plata poate fi achitata prin Ordin de plata, depunere in contul Altours la Banca Transilvania sau BRD, plata cash la sediul nostru, plata cu cardul la sediul nostru sau plata cu cardul online. Platile cu cardul online pot fi efectuate prin intermediul unei platforme specializate in care datele dumneavoastra sunt in deplina siguranta.

7. In ce moneda pot sa platesc?

Poti achita in EUR sau in RON. Daca alegi ca metoda de plata depunere la banca on contul agentiei de turism Altours (in baza unei facturi proforma), comisionul bancar achitat de catre client in acest caz este zero.

Daca alegi sa platesti in RON, anumite servicii al caror tarif este afisat in EUR - plata se face la cursul BNR + 2% din ziua platii.

8. Daca anulez o rezervare - cum primesc banii inapoi?

Toti clientii Altours beneficiaza de seriozitate maxima din partea noastra, indiferent ca efectueaza sau anuleaza o rezervare. Prin urmare - banii sunt restituiti in acelasi mod in care au fost incasati, adica cash in cadrul agentiei de turism, sau prin banca

9. Cu ce documente ma prezintla hotel?

La hotel fiecare turist se prezinta cu voucherul de cazare emis de catre agentia noastra, precum si documentele proprii de identitate. Fiecare voucher contine datele de identificare ale clientilor, perioada sejurului, hotelul ales, tipul de camera rezervat precum si datele referitoare la serviciile de masa. 

10. Daca dorim sa efectuam anumite sugestii, reclamatii sau sa va transmitem multumirile noastre pentru un sejur reusit, unde putem face asta?

Toate sugestiile si reclamatiile turistilor sunt luate mereu in serios de catre agentia de turism Altours, iar agentia sare mereu in sprijinul clientilor sai. Recomandam ca nemultumirile sa fie aduse la cunostinta noastra imediat (atat telefonic cat si in scris). Telefonul de urgenta este 0040723 522 669 iar adresa de email necesara este office@altours.ro